torsdag 7 oktober 2010

ensam ar stark, eller?

Tja :)

Carl banan drog hem så nu ar jag ensam om att skriva i den har berömda bloggen men som tur är så ar jag inte ensam i Australien :) Har hittat 2 gubbar från Newcastle som jag hänger pa ett tag nu trots att deras engelska accent ar totalt omöjlig att förstå.

Har även forflyttat mig fran Brisbane till en liten stad utanför surfers paradise som heter Coolangattta, världens minsta ställe med kanske världens finaste strand :)

Vi bor i ett rum på typ 3 kvadratmeter men vi har en balkong som ar precis felfri, på den balkongen igår natt så raka Mike en av de "geordies" jag reser med av mig mitt hår sa nu ser jag ut som en förstaklass hooligan till deras stora nöje. Det va svårt nog att ragga brudar utan Calle, undra hur det ska gå nu?

Ska försöka lägga upp lite bilder nar jag får tillgang till trådlöst internet igen, ni for nöja er med lite text så länge :) Hoppas jesper hjälper med sista tre bokstäverna även denna gången.

Ha det goettepase :)

2 kommentarer: